Re: Program antywirusowy za darmo!

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 12 Jan 2006 - 11:39:31 MET

"Gargamel" <delKichote_WYTNIJ_TO_@gazeta.pl> wrote in message
news:bw2yu29c8fcj.f00lxrz3uhbp$.dlg@40tude.net...

> Nie twierdzę, że "jedziesz na piracie" - mała wskazówka: "mały margines
> błędu" to taki kruczek, na który zawsze mogę się powołać ;p.

;>

> (Btw.: rozumiem, że korzystasz z m$ ałtluka uruchomionym pod wine, dlatego
> nie potrzebujesz oprogramowania antywirusowego ;) )

po 15 latach pracy z PC wiem juz troche o profilaktyce... ;)
A OE jest na kompie w robocie - pracodawca ma bardzo rygorystyczne zasady
dotyczaceoprogramowania - wszystko jest legalne, audyt mam robiony przy
kazdym odpaleniu kompa :D

> Pewnie dlatego cyklicznie co jakiś czas na grupach binarnych pojawia się
> zapotrzebowanie i następnie wrzutka pełnej wersji nod'a z crackiem :p

Ale to juz problem wychowania, kultury, sumienia, etyki...
W zyciu kieruje sie zasada ze program wart uzycia jest wart zaplacenia za
niego...
ale zawsze szukam czegos darmowego i uzywam komercyjnego dopiero gdy nie mam
nic darmowego...
Jak na razie udaje mi sie nie placic - po prostu trzeba zaakceptowac
ograniczenia softu - kazdy soft ma ograniczenia...