Re: W czym problem?

Autor: Botanix <botanix_at_master.pl>
Data: Thu 12 Jan 2006 - 11:28:26 MET

Użytkownik "Jan K." <no@spam.com> napisał w wiadomości
news:dq59t4$5k5$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Dodam, że przed chwilą włączyłem 3DMark2001se,a następnie 03 i w obu obraz
> jest poszatkowany, pojawiają się czarne kwadraty. Czy to może świadczyć o
> uszkodzeniu karty, czy może jednak jest to problem z oprogramowaniem?

A co do twojego problemu to na bank karta graficzna.Była ona podkręcana,lub
modowana na 8 potoków?Jesli tak to masz odpowiedź.Jeśli nie to sprawdź czy
pamięci albo GPU się nie grzeją.Jesli na pamiątkach masz radiatory to
sprawdź czy dobrze przylegają.Jeśli wizualnie wszystko jest OK to jedynym
rozwiązaniem ( softwarowym ) jest Ati Tool bądź Riva Tuner i lekkie
obniżenie częstotliwości GPU i Pamięci.Ogólnie taki zabieg powinien pomóc no
chyba że jest już za późno.
Pozdrawiam
Botanix