Re: 66MHz/100MHz jak to zrobić ?

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 12 Jan 2006 - 11:19:31 MET

"kariz" <karizz@wp.pl> wrote in message
news:dq548l$qh8$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam grupowiczów i proszę o pomoc.
> Mam komp.z płytą główną o nazwie MS-6153 ATX BX10 Mainboard,ale z
> instrukcją po angielsku .Z tego co wiem można zmienić 66MHz na 100MHz na
> płycie głównej przez przełożenie zworek ale nie znam angielskiego.Proszę o
> info gdzie znalazłbym instrukcję po polsku do tej płyty?
> Czy sama zmiana częstotliwości na płycie przyśpieszy pracę komp. ?
>
> I mam jeszcze pytanie,jak podciągnąć wydajność pracy kom.bez wymiany całej
> jednostki lub płyty głównej.

Jaka wersja celka? fcpga czy ppga? - moze po porsty kup PIII 650 na fsb100 i
bedziesz mial po klopocie. Pamieci sa PC100? ze mozna podniesc FSB?

Ogolna zasada, poszukaj tabelki, gdzie beda opisane rozne czestotliwosci w
manualu, zlokalizuj jumperki na plycie, sprawdz w tabelce uklad dla FSB100 i
tak ustaw na plycie. Nie musisz znac jezyka, tam sa zazwyczaj 3 - 4 jumperki
i cyferki 1,2,3.