66MHz/100MHz jak to zrobić ?

Autor: kariz <karizz_at_wp.pl>
Data: Thu 12 Jan 2006 - 09:24:38 MET

Witam grupowiczów i proszę o pomoc.
Mam komp.z płytą główną o nazwie MS-6153 ATX BX10 Mainboard,ale z
instrukcją po angielsku .Z tego co wiem można zmienić 66MHz na 100MHz na
płycie głównej przez przełożenie zworek ale nie znam angielskiego.Proszę o
info gdzie znalazłbym instrukcję po polsku do tej płyty?
Czy sama zmiana częstotliwości na płycie przyśpieszy pracę komp. ?

I mam jeszcze pytanie,jak podciągnąć wydajność pracy kom.bez wymiany całej
jednostki lub płyty głównej.

To co mam w kom.:
płyta gł.-jak wyżej
karta graf.-Rage Fury/Xpert/Xpert2000,16MB
procesor-Celeron 566MHz
RAM-256MB SDRAM
twardy dysk-Seagate Medalist 20GBN,Ultra-ATA/66
BIOS-Award Modular v.51PC wersja SMBIOS 2.0 Host Bus 66MHz

Pozdrawiam
kariz