Re: zamiast radka 7500

Autor: Wojtek H. <wwwojtek1_at_BLOKADA.poczta.onet.pl>
Data: Wed 11 Jan 2006 - 20:53:30 MET

Uzytkownik "Marx" > napisal w wiadomosci
> A cos z matroxa?

Jak kolega wyzej napisal, Matrox nie bedzie tu dobrym wyborem. W 2D moze
sobie poradzi, ale z jakimkolwiek 3D beda juz problemy.
Jak zalezy Ci na dobrym obrazie i wzglednej wydajnosci 3D, bierz polecane
Radeony (najlepiej Sapphire lub HiS)
Bardzo dobrym kompromisem jest wspomniany Radeon 9100 (lub 8500 - to
zasadniczo to samo)
Ja mam Radka 9200 HiS. Znacznie ladniejszy ma obraz niz GF4MX440 Prolinka.
Moje subiektywne odczucie w Photoshop CS2 :)
(Uwazaj na Radeon 92xx Gigabyte, gdyz mialy one Ramdac 350MHz a nie 400 jak
u innych producentów. Byl to jedynie mankament tej serii kart.)
Poza tym nie kupuj niczego co mialoby 256MB pamieci. To tak przy okazji. Dla
Ciebie 128MB (a nawet 64) az nadto wystarczy.

Pozdrawiam, Wojtek H.

--
Nikomu sie nie podobalo to co tu pisalo....
(napiszcie mi sig'a :P)