Re: minimalizacja resetuje - problem z kartą graf?

Autor: Wojtek H. <wwwojtek1_at_BLOKADA.poczta.onet.pl>
Data: Wed 11 Jan 2006 - 20:44:40 MET

Użytkownik "Skylla" napisał w wiadomości
> Witam,
> od jakiegoś czasu, dość losowo, raz na kilka dni, zdarza się reset
komputera.
> Zawsze (tylko i wyłacznie) w czasie minimalizacji okna! Róznych okien (i
> programu i exploratora).
> Win XP Prof SP2 aktulaizowany.
> Pytałem na grupe XP i dostałem wskazówkę, że to może być wina karty
graficznej.
> To o tyle możliwe, że katra była wymieniana niedawno.

A wcześniej tak się działo?
Przeinstaluj sterowniki, sprawdź temperaturę radiatora (czy za bardzo się
nie grzeje a raczej czy nie jest zimny, co mogłoby świadczyć o złym
kontakcie z GPU)
Sprawdź inne rozdzielczości.

Poza kartą graficzną ja bym zrobił test pamięci programikiem MemTest
(odplananym z dsykietki startowej, żeby przetestować całą pamięć)

Pozdrawiam, Wojtek H.

--
Nikomu sie nie podobało to co tu pisało....