Front Audio Panel

Autor: Adam Jarecki <_a_d_a_m_j__at__p_l_e_n_e_t_._p_l_l>
Data: Wed 11 Jan 2006 - 15:55:22 MET

Witam!

Zakupilem dzis panel audio i mam problem z podlaczeniem, umiescilem schemat
pod http://members.lycos.co.uk/firefoxcvb/panel_audio.jpg jest tam wycinek z
manuala plyty glownej i karteczka ktora byla dolaczona do panelu. Droga
eliminacji doszedlem do tego ze AUD_MIC to MIC VDD, AUD_GND to MIC_GND no i
polaczone kanaly chyba lewy i prawy czyli AUD_RET_R i AUD_FPOUT_R to EAR R,
oraz AUD_RET_L i AUD_FPOUT_L to EAR L, jednak nie wiem co zrobic z EAR GND.
Prosze o pomoc czy wszystko dobrze podlaczylem bo nie chcialbym spalic nowej
plyty glownej.

TIA

--
Adam