Re: System wkładania SLOT-IN w nagrywarka rysuje płyty ?

Autor: Jd. <jdubowski_at_interia.pl>
Data: Wed 04 Jan 2006 - 14:34:44 MET

Użytkownik "|3eR|<0" <.@.> napisał w wiadomości
news:dpggvs$jrs$1@inews.gazeta.pl...

> Witam, nie spotkałem się jeszcze (prócz w samochodach) z systemem
> wkładania płyt jaki jest w nagrywarce Plextor PX 716AL. Nagrywarka ma
> doskonałe parametry, i ten innowacyjny ( jak na nagrywarke do PC ) system
> Slot -in.

Nic innowacyjnego - jakieś 10 lat temu w PC Optimusa były stosowane tego
typu napędy CD-ROM.

> Slyszałem ze , podczas kiedy nagrywarka "połyka " naśnik danych rysuje
> płyty, nawet minimalnie bo jest ociernana o jakis materiał. Kto wie jak to
> faktycznie wyglada?.

Wadą tych montowanych w Optimusach było częste występowanie awarii typu
"eject na podłogę".
Ocieranie raczej niebyło zauważalne na płytach, ale teoretycznie było
większe niż w napedach z szufladą...

--
Jaroslaw Dubowski, Bytom