System wkładania SLOT-IN w nagrywarka rysuje płyty ?

Autor: |3eR|<0 <._at_.>
Data: Wed 04 Jan 2006 - 14:01:50 MET

Witam, nie spotkałem się jeszcze (prócz w samochodach) z systemem wkładania
płyt jaki jest w nagrywarce Plextor PX 716AL. Nagrywarka ma doskonałe
parametry, i ten innowacyjny ( jak na nagrywarke do PC ) system Slot -in.
Slyszałem ze , podczas kiedy nagrywarka "połyka " naśnik danych rysuje
płyty, nawet minimalnie bo jest ociernana o jakis materiał. Kto wie jak to
faktycznie wyglada?.
Dzięki.