Re: HP 5L - paskuje wydruki

Autor: Reksio <mislawek_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 11 Jan 2006 - 10:00:40 MET

> mam problem z drukareczka, od jakiegos czasu zaczela mi lekko paskowac
> pionowymi kreskami (przyczarniona kartka)
> zostawia on je nawet po puszczeniu drukowania bialej kartki
> po wyjeciu tonera na bebnie widac te paski na jego powierzchni
> toner byl kilkakrotnie uzupelniany

Na tak postawione pytanie beda rozne odpowiedzi. Zrob skan, wrzuc na jakas
strone, podaj linka. Taki pojecia jak "paskuje wydruki", "przyczarniona
kartka" sa tylko Twoja interpretacja - i diabli wiedza co to naprawde
znaczy. A ktos kto ma troche do czynienie z serwisem, wie ze diabel tkwi w
szczegolach :-) Chcesz dobrej odpowiedzi - zadaj dobrze pytanie.

Pozdrrr... Reksio