Re: LED, a MOLEX

Autor: Pawel <pawelral_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 10 Jan 2006 - 22:35:03 MET

Użytkownik "Bugatti" <spamerzy@maklerzy.pl> napisał w wiadomości
news:dq16tv$boq$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam,
>
> Na panelu obudowy mój znajomy ma umieszczone dwie diody LED( nie te
> sygnalizujące prace dysku ani ta 'druga' tylko ozdobne -'moddingowe'),
> jednakże od paru godziń zaraz po włączeniu PC ( a także podczas pracy )
> mrugają - co pewnie oznacza ich koniec żywota ;-( Probowałem wyjąc je ale
> trzeba ściągać górny panel obudowy a to przy niedoskonałej kontrukcji
> COLORSIE (nazwa obudowy) może się źle skończyć.
> Diody są podłączone do gniazda Molex w taki sposób że kabel czarny idzie do
> [...]
Jeżeli ten najliży to jak go odłaczysz a dobrze rozumiem schemat to nie
bedzie chodził wentylator ani CDRW
No ale to chyba zbyt oczywiste wiec penwie źle go zrozumiałem
 DOdam tylko że diody mają zbyt długą zywotnść zeby tweirdzić ze "padły"
A samo uszkodzenie nie wiem czy wchodzi w gre- nie spotkałem sie jeszcze z
taką awarią...