LED, a MOLEX

Autor: Bugatti <spamerzy_at_maklerzy.pl>
Data: Tue 10 Jan 2006 - 21:54:17 MET

Witam,

Na panelu obudowy mój znajomy ma umieszczone dwie diody LED( nie te
sygnalizujące prace dysku ani ta 'druga' tylko ozdobne -'moddingowe'),
jednakże od paru godziń zaraz po włączeniu PC ( a także podczas pracy )
mrugają - co pewnie oznacza ich koniec żywota ;-( Probowałem wyjąc je ale
trzeba ściągać górny panel obudowy a to przy niedoskonałej kontrukcji
COLORSIE (nazwa obudowy) może się źle skończyć.
Diody są podłączone do gniazda Molex w taki sposób że kabel czarny idzie do
czarnego i czerwony do czerwonego..( więcej na: http://skocz.pl/arzf )
A teraz dla pewności pytam czy jeśli wyjmę pierwszy przewód (1) załącze do
płyty głównej tylko ten drugi (2) to czy nic się nie stanie? Wydaje mi się
że nic się nie stanie, aczkolwiek dla pewności pytam.

Proszę o szybką odpowiedź

--
Bugatti
PC: Intel 507KM | DDR 2 800Nm | Motherboard ASUS Carbon Drive | HDD 120L |