Re: Jaki zasilacz ?

Autor: squirs <squirs_at_wytnij.to.go2.pl>
Data: Tue 10 Jan 2006 - 22:29:50 MET

> Myślałem nad jakimś Modecomem GT ale widzę że ich już nie ma.
> A może http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=19655 ?
Ten Modecom jest OK , powszechnie uważa się za gorsze te firmowane przez
ModeComa - FEEL
Rozejrzyj się może za jakimś Fortronem...dobre zasilacze i na Allegro możesz
niedrogo kupić.
Co do Codegena to znana jest niezbyt dobra opinia o tych zasilaczach,
chociaż muszę powiedzieć, że ostatnio używałem Codegena 300W 4 lata bez
żadnych niespodzianek przy 2xHDD, 2xCD/CD-RW , Athlonie 2400 ,512 MB RAM i
niezbyt prądożernej grafice .
Niedawno wymieniłem na Fortrona ;-) i nie dlatego że Codegen padł, tylko
stwierdziłem, że już nadszedł czas żeby go wymienić.
Pozdrawiam