Re: Twardziej z wibratorem

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Tue 10 Jan 2006 - 22:16:48 MET

latet w wiadomości <news:dq0rss$sfm$1@inews.gazeta.pl> napisał/a:

> Mialem sporo dyskow Fuji w swoim czasie, padały jak muchy. Źle wspominam.

Ta, słyszałem, i ten mój padł po roku (ZTCW akurat w normie dla nich :/). Z
drugiej strony miał prawo - te barracudy też wykończył raczej pseudozasilacz
po wymianie cpu na mocniejszy :p, gdyby nie to, to kto wie, ile jeszcze by
to fuji pociągnęło... (niewielkie niedomagania prądu to cichy zabójca dla
sprzętu; maxtory pracują u mnie od tamtego czasu na pożądnych zasilaczach).

--
Pozdrawiam,
  Gargamel