Re: t-23

Autor: w.p. <ptaku2_wywalto_at_tlen.pl>
Data: Tue 10 Jan 2006 - 10:56:17 MET

Bartek Wiecek wrote:
> "mdrok" <blank@error.none> wrote in message
>
> mam HPka z taką matrycą i jest naprawdę ok.
> przy tych odległościach jakie dzielą oczy od matrycy laptopa wszystko jest
> dla mnie wystarczająco duże.
> Przyzwyczaiłem się do tego stopnia do tej rozdzielczości, że jak siadam do
> lapka z gorszymi matrycami to wszystko jakieś takie duuże jest.
> Więc z czystym sumieniem polecam matryce 1400x1050..
> pzdr
> Bartek

A jak jest z kątami w serii 2x i 3x? Bo widziałem jakąś tańszą serię IBMa i
matryca była tragiczna. Jak tylko matryca nie była prostopadle do kąta patrzenia
to już się działy dziwne rzeczy z obrazem .
Zastanawiam się nad jakimś starszym IBM który służył by mi trochę jako ebook, a
w sytuacjach awaryjnych jako maszynka do pracy...

--
-Bardzo porządna dziewczyna.
-Trudno! Co robić...