Re: t-23

Autor: Bartek Wiecek <DANTE_at_ciach.eranet.pl>
Data: Tue 10 Jan 2006 - 10:37:43 MET

"mdrok" <blank@error.none> wrote in message
news:dpp928$nke$1@inews.gazeta.pl...
> Zastanawiam się ostatnio nad notebookiem i konkretnie nad thinkpadem
> t23. Mam pytanko odnośnie wersji z matrycą 1400x1080. Czy ktoś pracuje
> na takie w tym sprzęcie?

mam HPka z taką matrycą i jest naprawdę ok.
przy tych odległościach jakie dzielą oczy od matrycy laptopa wszystko jest
dla mnie wystarczająco duże.
Przyzwyczaiłem się do tego stopnia do tej rozdzielczości, że jak siadam do
lapka z gorszymi matrycami to wszystko jakieś takie duuże jest.
Więc z czystym sumieniem polecam matryce 1400x1050..
pzdr
Bartek