Re: Jak przyśpieszyć kompa

Autor: ToMasz <witu_at_polbox.KOM>
Data: Mon 09 Jan 2006 - 20:42:18 MET

Robert wrote:
> Witam mam kompa celeron D320/2.4GHz pamięć512TwinMos płytaI45D+/asrock
> grafika radeon9100/128 dysk40GB/ata133 karteDVB/skystar2
> karteTV/zoltrixMachTV Używam komta do TV i multimediów i internetu
> czasem gry jednak czasem mi brakuje wydajności gdy robię kilka rzeczy
> naraz. Stąd moje pytanie co w tej konfiguracji wymienić by go
> przyśpieszyć, mogę wydać około 500 złotych Dziękuję za podpowiedż
> Robert

sprawdz co kompik robi jak niechce wykonywac Twoich polecien. ja bym
satawiał na dysk.... spróbuj wyłączyc pamiec wirtualną, troszke odciażysz
dysk, ale wtedy chyba bedziesz musiał dokupic drugie 512 ramu. Grafika jak
na dzisiejsze gry też troche juz lekko nieteges, no wiesz, nie chce byc
brutalny.
ToMasz