Re: scsi poraz drugi

Autor: ToMasz <witu_at_polbox.KOM>
Data: Mon 09 Jan 2006 - 20:38:24 MET

JoteR wrote:

> Sorry, przeczytałem jeszcze raz poprzedni wątek i natrafiłem na
> informację, że udało Ci się wystartować z dysku SCSI na innym
> komputerze, czyli szukanie przyczyny w kontrolerze było ślepą uliczką.

> A ja bym jeszcze spróbował pogrzebać mu w BIOS-ie, np. przy opcjach
> Shadow RAM (wyłączyć!), czy przypadkiem BIOS płyty nie usiłuje się
> przepisać w miejsce BIOS-a SCSI. Chociaż chyba wtedy nie dostałbyś
> komunikatu "SCSI BIOS installed".
>
> JoteR

w biosie compaqa mozna pozmieniac tyle co w jednej zakładce biosy awarda,
czyli 9 opcji w tym 4 dotycza wkrywania dysków. poprostu tragedia. OStatni
comapq w ktorym grzebie. kupie jakiegos durona i bedie sw. spokój. napisz
jaki masz transfer na takim kontrolerze. mnie sie pod windowsem obraz płyty
kopiował 1.30 sekund!!! pod linuksem juz tylko minute. ale jak zrobiłem
raida na 2 dyskach to stało sie cos dziwnego. obraz płyty przekopiował sie w
.... 15 sekund.
ToMasz