Re: PC A64 na 939 - konfiguracja

Autor: Bernard <bernard_at_earth.net>
Data: Mon 09 Jan 2006 - 16:13:47 MET

Marcin wrote:
> Witam,
>
> Planuje zlozyc peceta i w tej chwili sklaniam sie ku ponizszej konfiguracji.
>
> Prosze o ewentualna ocene i inne propozycje.
>
> 1) CPU: Athlon 64 3200+ Venice 939 - tu chyba jestem juz zdecydowany. Jedynie

Jeśli ma być tanio, to Sempron na S939. Jeśli ma być Athlon, to raczej
Manchester niż Venice - nowsza wersja.

> waham sie miedzy wersja box a bulk + jakis supercichy wentylator (ale jaki? -
> moze Arctic Cooling Freezer 64 Pro http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?
> id=23979)

A może Box z 3-letnią gwarancją? Też jest cichy, a na tej płycie to
nawet się zatrzymuje kiedy go nie trzeba.

> 2) Plyta Glowna: Gigabyte GA-K8N Ultra-9 nVidia nForce4 Ultra
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=16795

Dobry strzał.

> 3) RAM: nie wiem co wybrac, na pewno 2x512MB ale ktore wybrac do tej
> konfiguracji?

Cokolwiek. RAM ma działać, a nie mieć markę.

> 4) HDD: Samsung SpinPoint 200 GB (8MB cache, Serial ATA II)

Nieźle

> 5) Grafika:
>
> GeForce 6600GT Gigabyte Silent Pipe IC Edition 128MB (500/1000) TV/DVI (PCI-
> E) BOX
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=23380
> Tutaj przede wszystkim sklania mnie brak wentylatora...

I słusznie, bo reszty konfiguracji nie usłyszysz.

> ale moze lepiej cos wydajniejszego (12 potokow) i moze nie bedzie az tak
> bardzo glosne:

Będzie głośne i się zepsuje.