Re: Twardziej z wibratorem

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Mon 09 Jan 2006 - 10:11:53 MET

latet napisał(a):
> Witam,
>
> Czy ktoś ma na tyle dobre rozeznanie w nowych twardzielach,
> aby porównać różne model pod kątem... wibracji?
>
> Wlasnie sie rozczarowałem Samsungiem SATA 250 GB.
> Miał być cichy... i jest... tzn. głowica lata cicho, "szum własny"
> pomijalny. Natomiast wibracje są nie do zniesienia.
> Cały komp tak buczy jak transfomator.

Może spróbuj podwiesic dysj w komputerze - najlepiej na jakis gumkach ja tak
rozwiazłem rpoblem w serwerze poniewaz obudowa licha i jak dyskpracował to
charczało głośniej niż stojąca obok 20 letnia zamrażarka ( a to było głośno)
Trochę gumki recepturki - ale takei grubej dwie kredki - bo to miałem na
stanie i cho jak makiem zasiała a to ze dysk drga wpowietrzu...