Re: Seagate seria 7200.8 a 7200.9

Autor: Sebek <nie.pisz.do.mnie_at_bo.i.po.co>
Data: Sun 08 Jan 2006 - 23:38:54 MET

Użytkownik "latet" <latet@latet.pl> napisał w wiadomości
news:dpr9vs$aks$1@inews.gazeta.pl...

> Co rozumiesz przez głośność?
> Któryś z dwóch podstawowych rodzajów hałasu dyskowego,
> czy może uwzględniasz też niskotonowe wibracje, przenoszone
> na obudowę kompa?

Mam 160ke SATA Seagate i 80ke Caviara. Glowice Caviara chodza cicho ale
talerze pracuja dosyc glosno. Seagate z kolei wibruje sobie cichutko
natomiast slychac glowice okropnie :/ Chcialbym zeby talerze byly cicho i
glowice nie stukaly. Podobno 160 ATA tego problemu nie miala w
przeciwienstwie do SATA. Teraz pyatm o 250 ATA, zeby sie znowu nie naciac...