Re: Padła płyta główna??

Autor: Krzysiek <nospam_at_spam.pl>
Data: Sun 08 Jan 2006 - 17:17:10 MET

> Ja zacząłbym od wymiany baterii od biosu, może jest starawa i nie
> trzyma ustawień, a reset to chyba lepiej robić zworką, mniej kłopotow...

To chyba nie bateria (Komp ma 3 lata, wczesniej nie bylo z nim zadnych
problemow), ale wymienie - chcialbym aby to bylo to. Co do zworki to w tym
modelu plyty glownej chyba jej nie ma, wrzucilem plyte glowna na stol
operacyjny i znalazlem co prawda CLR_CMOS ale obok nie ma zadnych pinow do
zwarcia (jest wolne miejsce, ale nic nie jest wlutowane). Szukalem po calej
plycie z intrukcja w rekach ale nic nie znalazlem :/

--
Pozdrawiam
Krzysztof