Re: Uruchamianie kompa o wskazanej godzinie

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sat 07 Jan 2006 - 22:52:39 MET

> Caution: Set up auto power-on function will configure your CMOS
>
> Ciekawe, czy zadziała na moim.

No i nie zadziałał (Asus CUSL-2, XP SP2). Test niby przeszedł, zahibernował
się, po minucie się ocknął, więc ustawiłem włączenie komputera o 22:45 i
wyłączyłem (po windzianemu). O 22:47 straciłem nadzieję, podniosłem z
guzika, zajrzałem w CMOS - a tam Automatic Power-Up: Disabled. Tak więc albo
mój AWARD niestandardowy, albo program nie przebił się przez windzianego
HAL-a. I dobrze, bo gdyby to zrobił, to dobiero zacząłbym się bać ;-).

JoteR