Re: Polećcie wiatrak na tył obudowy (duży, cichy, solidny)

Autor: latet <latet_at_latet.pl>
Data: Sat 07 Jan 2006 - 22:40:59 MET

> 12 cali? Ale masz bracie obudowe! No, no!

Sorry, z tym rozmiarem to mi sie cos pomieszało.
8 cm brzmi bardziej realnie.

> A powaznie, ja polecam Papsta, mam cztery takie w obudowie (8cm) juz rok i
> sa swietne! Ale drogie.

Postaram sie o taki. Czy są jakieś bardzo zroznicowane modele?

Przy okazji:

szykam też dobrego, cichego (j.w.) wiatraczka, ale malutkiego,
w celu zamontowania w kieszeniu na dysk typu RH-06 FAN.
To jest taki sam rozmiar jak klasyczny, mały wiatraczek na karty graficzne.
Problem w tym, ze wiatraczki dołączane przez producenta kieszeni,
choć dość ciche na początku, bardzo szybko stają sie głośne,
a nawet straszliwie głośnie. Juz zmienialem kilka razy, i chetnie
zmienialbym dalej, ale juz mi sie ich zrodlo skonczylo.
Mialem tez na tym miejscu taki niby "leszpy", z diodą niebieską,
nawet fajnie chłodził, choc nie był *bardzo* cichy. Jednak po paru
miesiacach stał sie b. głosny i wlasnie go wyrzucilem. No i szukam
czego naprawde cichego, choc teraz zima, to w ogole odlaczylem
chlodzenie z kieszeni i nie jest źle, bo z natury gorąca Barracuda
ma tam teraz 46-47 C, co uwazam za dopuszczalne (z wiatraczkiem
w tej samej kieszeni miała 43-44 C.

Pozdrawiam,

latet