Re: t-23

Autor: Andrzej <andrzej_i_at_antyspam.poczta.onet.pl>
Data: Sat 07 Jan 2006 - 22:39:15 MET

Użytkownik "mdrok" <blank@error.none> napisał w wiadomości
news:dpp928$nke$1@inews.gazeta.pl...
> Witam.
>
> Zastanawiam się ostatnio nad notebookiem i konkretnie nad thinkpadem t23.
> Mam pytanko odnośnie wersji z matrycą 1400x1080. Czy ktoś pracuje na takie
> w tym sprzęcie? Wersja z 1024x768 jak i tak posiada taką samą wielkośc tj.
> 14,1 więc obawiam się czy wszystko nie jest zbyt małe. W pracy pracuje na
> stacjonarnym lcd 17 i nie przeszkadza mi natywna rozdziałka więc nie nie
> mam problemów ze wzrokiem choć w domu mam 19' i tu jest znacznie lepiej
> :). Jestem ogólnie opini matrycy w tym notebooku. Jaka jakość zarówno tej
> [...]

czesc,
mam 1024
matryca jest niezla, mam porownanie z kilkoma lcd belinei, eizo i yiamy albo
jak to sie pisze :P
jesli chodzi o katy widzenia - to jest srednio - zalezy kto do czego
potrzebuje. zwazywszy na to, ze masz odleglosc matrycy na dlugosc rak, to w
zupelnosci wystarcza, jak chce sobie filmik z rodzina obejrzec, to
przelaczam na crt, gdyz ktos zawsze nie widzi

pozdrawiam

andrzej