Re: GF4Ti4200 --> Radeon 9800PRO

Autor: pawelcio <pawel.h_at__usun_to_chello.pl>
Data: Sat 07 Jan 2006 - 20:02:05 MET

> tak, w tym sensie ze beda dzialaly nowsze mechanizmy tworzenia grafiki.
> karta gf4ti4200 to karta sprzetowo kompatybilna z DX8.1 a ten Radek to
DX9,
> wiec gry beda wygladac... ciekawiej i najczesciej ladniej.

U kumpla, który ma Readeon'a X600, Half Life i inne gry wyglądają znacznie
ładniej niż na mojej GF4 Ti 4200 (Creative, tzn. MSI z naklejką Creative,
więc markowa:).
Na GF4 grafika w grach wygląda, jakby to opisać obrazowo...bardzo
rysunkowo,komiksowo, tymczasem u kolegi na Radku X600 obraz jest znacznie
bardziej fotorealistyczny.
Czy X600 jest znacznie bardziej zaawansowany niż Radek 9800pro, o którym z
racji niskiej ceny myślę ?