Re: Wentylator BOX dla Bartona

Autor: VVV <V_at_v.V>
Data: Sat 07 Jan 2006 - 18:43:25 MET

> Generalnie takie 'parametry' ciężko porównywać w różnych konstrukcjach
> coolerów. Powiedz może ile masz zamiar wydać na nowe chłodzenie, to
> wtedy zdecydujemy co dla tego Bartka będzie najlepsze w danej cenie.

Pierwotnie spodobał mi się Silent Tower. Miałem nadzieję, żeby go puścić
bez wentylatora. Sprzedawca w jednym ze sklepów które się specjalizują w
  tych zabawkach mówił, że może być za słabo jeśli obudowa żle
wentylowana. Wydaje mi się że może też być za ciasno.
Byłem w stanie wydać te 139zł na niego, bo uważałem, że jak będzie
chodził bez wentylatora, to go nie usłysze (ważne) no i inewstycja jest
dość dobra, bo nie będe musiał zmieniać wentylatorów (ekonomia)
zakłądam, że proca będe katował jak najdłużej, aż dojdzie do poziomu jak
P II 350 na dzień dzisiejszy.

A więc powiedzmy sobie, że 120 maksymalnie.

Radiator chyba też do wymiany? Kostka niby duża, ma wstawke miedzianą.
Może Noiseblocker S2 na reduktorze? Ale chyba będzie za słabe, żeby zbić
temperature?

Jak znajde suwmiarkę, to zmierze ile jest miejsca do pudła zasilacza.

Dzięki za zainteresowanie,

Pozdrawiam