Re: Radeon od GigaByte

Autor: Łukasz Ledóchowski <lukled_at_tlen.pl>
Data: Sat 07 Jan 2006 - 18:36:33 MET

Gupik wrote:

> do Łukasza, Łukasz, ale jak się popatrzy na historię handlowania to
> wychodzi mu całkiem niezle, ciekawie skąd on to ma ??

W ciągu 1,5 miesiąca działalności zdobył kilkanaście komentarzy -
niewiele. Żeby je zdobyć, wystarczyło mieć jakieś 500 zł gotówki -
kupujesz kartę, sprzedajesz z lekką stratą, kupujesz kolejną i tak
dalej. Teraz ma już kilka komentarzy za sprzedaż i wystawił towar warty
kilka/kilkanaście tysięcy złotych. Przy takim czasie oczekiwania
określonym na strone "O mnie" (14 dni) zdąży zebrać kasę od wielu
użytkowników zanim zaczną się podejrzenia o oszustwo. Mało kto wystawia
tyle towaru bez ceny minimalnej z uczciwymi zamiarami:) Zdobył też
kilka komentarzy na drobnych przedmiotach, a na jednej aukcji kupił
sobie drukarkę - dziwne jak na sprzedawcę sprzętu komputerowego.

To tylko moja teoria, mogę się oczywiście mylić:)

--
# Łukasz Ledóchowski
# gg: 503647 lukled@tlen.pl