Re: Spalnony dysk twardy

Autor: Pawel <pawelral_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 07 Jan 2006 - 17:10:34 MET

Jak talerze sie nie krecą to przełożenie eletroniki z pewności nic nie da.
Sam przerabiałem pare razy takie przypadki.,
Do tej pory mam nieodzyskane dane na padnietym dysku sprzed 3 lat.
Ostatnio też omyłkowo podpiąłem odwrotnie dysk 80 GB sata i też sie spalił,
taka ciulata była przelotka zedało sie wsadzić inaczej bez wiekszej siły a o
godzinie 4:30 nad ranem człowiek już nie jesty czujny co robi.
Weic też bede szukał elektroniki :)

Przekładanie talezy i inne prace związane z wnętrzem dysku mnożesz sobie
darować bez specjalnego pomieszczenia.