Re: Procek czy plyta?

Autor: chemik333 <chemik333_at_wp.pl>
Data: Fri 06 Jan 2006 - 23:08:03 MET

Beblok wrote:
> Plyta jest juz po gwarancji. Dzialala bezproblemowo 1,5 roku. Masz
> racje ze to tania plyta. Poprzednia wypalil mi zasilacz jak padl.
> Kupilem markowy zasilacz ale na lepsza plyte juz braklo mi kasy :-)
> Moze aktualizacja BIOS'u cos pomoze? Jesli szlag jej nie trafi calkiem
> podczas tej operacji :-)

Nawet napewno to Ci sie przestawia na 100MHz bo masz mnoznik 12,5 i to razy
100 daje 1,25GHz, a gdy athlony sa na magistrali 100 to plyta nie rozpoznaje
ze to XP czyli np 2600+ tylko wypisze 1100MHz...
Probuj z biosem, przy okazji zmien bateryjke na plycie.
Jak klapa to kup nowa na nforsie 2 - nawet za 150 zl chyba mozna kupic.

--
chemik333 @ wp.pl
GG 294840