Re: Procek czy plyta?

Autor: Beblok <beblok_at_poczta.gazeta.pl>
Data: Fri 06 Jan 2006 - 13:54:35 MET

Dnia Fri, 6 Jan 2006 13:39:26 +0100
"chemik333" <chemik333@wp.pl> wyslal(a) posta o takiej tresci:

>chyba bios Ci szwankuje - mi to wyglada na samoistne przestawianie na
>magistrale systemowa 100mhz z 166 jakie byc powinny.
>jezeli nie bateria to oddaj plyte na gwarancje. jak juz nie masz i bedzie
>coagle sie problem powtarzal to kup jakas na nforsie 2 :)
>tez tak kiedys mial moj znajomy ktoremu kompa skladalem - wlasnie jakies
>dziadowskie plyty pt. ecs i asrock z najtanszymi komponentami mialy takie
>problemy.

Plyta jest juz po gwarancji. Dzialala bezproblemowo 1,5 roku. Masz
racje ze to tania plyta. Poprzednia wypalil mi zasilacz jak padl.
Kupilem markowy zasilacz ale na lepsza plyte juz braklo mi kasy :-)
Moze aktualizacja BIOS'u cos pomoze? Jesli szlag jej nie trafi calkiem
podczas tej operacji :-)

Pozdrawiam!