Częstotliwość FSB na P-4 ?????

Autor: JR <misiu_at_zpoludnia.pl>
Data: Fri 06 Jan 2006 - 16:34:09 MET

Witam .
Potrzebuje aby ktoś załatał dziure w mojej ubogiej wiedzy o komputerach .
Pewnego dnia postanowiłem przyspieszyć troche mojego kompa i zamieniłem
Athlona 2000 xp na Pentiuma 4.
Efekt jest taki że wydajność kompa wzrosła małozauwazalnie pomimo tego że
częst. taktowania procesora wzrosła z 1,6 do 2,6 GHz ( pewnie dlatego że
obydwie platformy chodzą na FSB 133 MHz).
Czy mógłby mi ktoś wyjaśnić o co chodzi z tą częstotliwośćią FSB---
przecież w parametrach procesora i płyty jest podane że pracuje na FSB=533
MHz .
( Obecna płtyta MSI 648 max + proc P-4 2,66 GHz ).