Norton IS - problemy

Autor: Mladi <kokurac_at_wp.pl>
Data: Fri 06 Jan 2006 - 16:32:00 MET

Wlasnie zainstalowalem na jednym kompie NortonInternetSecuriteis 2006.
Do tej pory na kompie funkcje firewalla pelnil zone alarm.
Tam sobie ustawilem ktore programy moga sie laczyc z netem a ktore nie.
Podczas instalacji NIP byl komunikat ze zone alarm jest niekompatybilny ..
ale
zignorowalem to i nie odinstalowalem ZA.

Teraz mam oba firewalle i nie wiem co robic bo zablokowalo mi dostep do
netu.
Np. z netem probuje sie laczyc program ccproxy.exe.
Gdzie w NIS mozna zrobic konfiguracje programow ktore maga sie laczyc z
netem albo jak wylaczyc firewall nortona?
Czy programy takie jak ccproxy.exe albo ccapp.exe moga sie laczyc z netem?
ma znaczenie jaka to wersja nis? np. shareware/freeware? chodzi mi o to czy
lacza sie z serwerem symanteca.