Re: NTFS - wilkosc sektora

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Fri 06 Jan 2006 - 13:29:01 MET

latet napisał(a):

> No wiem, ale nie bardzo rozumiem dlaczego moj podzial w tym
> swietle jest bezsensowny? Ta pierwsza, mniejsza (systemowa)
> partycja jest przeciez blizej srodka.
> Kurde, a moze odwrotnie?????
> Ale chyba Ty coś mylisz - przeciez prędkosc kątowa jest stała,
> wiec przy krawędzi liniowa jest większa.

Pomiarem - jużnie pamietamjakego programu - to były taki schodki.

> Obecnie mam 15 GB na system i niestety nie mieisci mi sie nic.
> Ale u mnie system = system + programy instalowalne.
> Poza tym chcę dać trochę "luzu", aby fragmentacja plików byla
> mniejsza, a defragmentacja szybsza.

Okpunkt z defragmentacja rozumiem, ale instalowanieprogramó na tym samym
co system to troche echm ryzykowne bo jak nawala system to niestety
trzeba wszystko od zera robic.

> Zasadniczo to niecierpię zbyt wielu partycji. Dawniej tak rozdrabnialem
> i potem klnąłem, jak mi się miejsce kończyło, bo troche było tu,
> trochę tam. Najchętniej bym w ogóle nie dzielił.
> Dziele tylko dlatego, ze czasem jendak trzeba partycję systemową
> zdefragmentować, a nie chce aby ten proces zajął 3 doby.

ale sie usmiałem jak zoabczyłem - defragmentowac 3 doby - Ja wszystkie
160 Gb (75% zajęte) defragmentuję w 3 godizny nie w 3 doby i to raz
namiesiać lub po sprzątnaiu na dysku.

Partycja jak masz ich dużo i przyadkiem gdzięs coś nawali, albo
badsector albo jakieś coś pordczas instlaownaia systemu obróci
partycjeneichcacy w pył to tracisz jednąpartycje anie wszystkei na raz ;)