Re: [rozmyslania] Wyzszosc SATA nad PATA

Autor: latet <latet_at_latet.pl>
Data: Fri 06 Jan 2006 - 01:12:27 MET

> Akurat w tym wypadku komp nie ma znaczenia a OS na nim zainstalowany.

To BIOS nie ma znaczenia?
Moze i nie ma. Ostatnio włożylem do pewnego kompa (jako drugi)
dysk 200 GB. Bios go widział jako 8 GB ;-) natomiast WinXP poprawnie.

> Jak sięgam pamięcią to wszystkie płyty AT/ATX od Socket7 w górę mają USB.

Tak, ale mam bardzo zle doswiadczenia z USB pod Win98, nawet gdy
płyta w miarę nowoczesna. Nie chodzi o szybkosc, tylko o stabilnosc.
To sa jakies problemy ze sterowanikami, np. do pendrive'ów.
Nie raz widzialem (na roznych kompach) jak wlozenie peniska
wiesza windows 98.

Pozdrawiam,

latet