Re: zamienniki do Epson CX3650

Autor: Łukasz Ledóchowski <lukled_at_tlen.pl>
Data: Fri 06 Jan 2006 - 00:27:23 MET

danonwoj wrote:

> jakiś czas temu kupiłem w/w drukarkę. Teraz nadchodzi czas kupna
> zamienników (oryginały nie wchodzą w gre ze względu na cenę). Mam w
> związku z tym parę pytań, na które chętnie bym uzyskał odpowiedzi:
> 1) jakie zamiennik? Zastanawiam się nad firmą Dulin lub UniInk 2) czy
> od razu wszystkie zmienić pojemniki?

Dulina używałem i byłem niezbyt zadowolony - kolory do bani, pojemniki
kiepskiej jakości (jeden przyszedł rozlany, z innego tusz się potem
wylewał), do druku tekstu się nadaje, ale do oryginału tego nie należy
nawet porównywać. Za 8 zł jednak nie należy też dużo wymagać.

> Bo mam taką sytuację, iż w
> czarnym mam 53% tuszu, a w kolorowych już zbliża się do 5%. Czy jeśli
> będą kolorowe jednej i tej samej firmy, a czarny orginał przez jakiś
> okres, to ma prawo zaschnąć?

Zaschnąć to ma zawsze prawo, ale sytuacja, którą opisujesz, nie ma
raczej negatywnego wpływu:) Gorzej to się może po prostu mieszać na
papierze.

--
# Łukasz Ledóchowski
# gg: 503647 lukled@tlen.pl