Re: Laptop mnie kopie

Autor: ...:::WISKOLER:::... <ROT13_jvfxbyre_at_vagrevn.cy>
Data: Thu 05 Jan 2006 - 23:12:34 MET

Słynny grzebolog *Maciek* podał dziwną wiadomość datowaną na 5 styczeń (
czwartek) o godz. 22:18, o treści :

> No przestań - przecież to laptop - ma zewnętrzny zasilacz i chodzi na
> niskim napięciu, więc co do tego ma faza i zerowanie. Coś się
> elektryzuje - ja bym stawiał na użytkownika. Może lubi szurać nogami po
> sztucznym dywanie, czy coś w tym stylu. Teraz jest zima, powietrze w
> mieszkaniach suche, wszystko się łatwiej elektryzuje.

Jak każdy zasilacz, musi być zasilany wysokim (230V) napięciem. A przebicia
na prztwornicach, transformatorach itp to nie jest wynalazek zgniłego
kapitalizmu tylko szara codzienność.
Nie twierdzę że tak jest, ale może tak być.

--
     ..::WISKOLER::..
Stirlitz ukradkiem dokarmiał niemieckie dzieci. Dzieci od ukradka puchły