kilka pytan, A64, zasilacz, pasta termoprzewodzaca

Autor: Tomek_d <tomasz.dachowicz_at_gazeta.pl>
Data: Thu 05 Jan 2006 - 23:12:24 MET

czesc mam do Was kilka pytan, bede wdzieczny za odpowiedzi:

1. jaki cooler polecacie do Athlona64 3200+? Czy boxowy wystarczy czy
lepiej zakupic cos dodatkowo? jesli tak to prosze o polecenie czegos
ogolnodostepnego w sklepach (np w komputroniku)

2. Czy A64 takze smaruje sie pasta termoprzewodzaca? jesli tak to czy
rozprowadzac ja po calej powierzchni czy np tylko na srodku?

3. czy zasilacz modecom 300W pociagnie taki sprzet?
Asrock Dual SATAII
A64 3200+
Radek 9550
dvd
cd-rw
Caviar 160GB
?

Chodzi mi o to, ze narazie nie mam kasy na lepszy zasilacz i czy moze na
obecnym pochodzic ze dwa miesiace

pozdrawiam i dziekuje