Re: ASUS TUSL2C i 512MB SDR OEM widzi połowę

Autor: Piotr <piotr_at_alpha.net.pl>
Data: Thu 05 Jan 2006 - 21:37:45 MET

kjuzik napisał(a):
> według instrukcji moja płyta w jednym banku powinna dac rade 512 i
> obsłuży bezproblemowo 1GB
1. Tnij posty, cytuj tylko niezbędne fragmenty, odpisuj pod tymi, do
których bezpośrednio się odnosisz.
2. Instrukcja, strona 8, jak byk stoi, że płyta obsługuje up to 512MB,
Strona 24: masz napisane to, co już kilka osób na grupie Ci napisało.
"Single-sided DIMMs come in 16, 32, 64, 128, 256MB; double-sided come in
32, 64, 128, 256, 512MB." Kupiłeś kostkę 512MB single-sided, a więc
taką, której płyta nie obsługuje (i widzi jej połowę), nie wiem, skąd
masz informację, że 'płyta w jednym banku powinna dac rade 512 i obsluzy
bezproblemowo 1GB', bo na pewno nie z instrukcji (nie my banku ze slotem).

pozdrawiam
p.