Re: Laptop mnie kopie

Autor: ted21 <ted_at_autocom.pl>
Data: Thu 05 Jan 2006 - 21:37:35 MET

Któres z urzadzen polaczonych z laptopem ma zamieniona faze z zerem(dotyczy
wtyków bez bolca),Dolacz do metalowej czesci obudowy laptopa woltomierz z
jedne strony i rury dobrze masionej z drugiej strony i po kolei zamieniaj
polozenie wtyków urzadzen polaczonych z laptopem do momentu az napiecie na
voltomierzu spadnie do zera.Cwiczylem to praktycznie i dalo efekt
pozytywny.
Uzytkownik "Michal Pasternak" <newsy@pasternak.in> napisal w wiadomosci