Re: jak się sprawdza w praktyce tablet

Autor: Marek Dyjor <mdyjor_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 05 Jan 2006 - 07:52:00 MET

Użytkownik "Piter" <temp-spam@o2.pl> napisał w wiadomości
news:dphkli$ds7$1@pyro.tvk.wroc.pl...

> Mi właśńie chodzi o taki z piórkiem, no i czy format A5 wystarczy ??

IMHO to do prac projektowych to A4 jest minimalnym minimum... :)
a abrdziej wskazane jest A3 bo zwykle na tablet daje się podkładkę z polami
do wywoływania funkcji ACADA która zjada część przestrzeni...

no i jeszcze jedno słowo na niedziele trzeba kupić tablet firmy która
zjadła zęby na tabletach...

tablet A5 jest tak wsam raz do rysowania(jak nie masz skłonności do
szerokich pociągnięć pędzlem) czy retuszu zdjęć...