Re: Dlaczego Samsung nie szanuje klienta ?

Autor: Marek Dyjor <mdyjor_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 05 Jan 2006 - 07:47:39 MET
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Message-ID: <dcbdc$43bcc10d$540a2370$3835@news.chello.pl>

Użytkownik "Mariusz" <mkwytnijto@popnet.pl> napisał w wiadomości
news:dpgqej$crk$1@nemesis.news.tpi.pl...
>> A "Dlaczego klientowi wydaje się, że jest w tym przypadku
>> najmądrzejszy"? Podaj mi choć jeden powód dla którego Samsung miałby ten
>> monitor wymienić?
>
> Dobra wola i chęć poprawy wizerunku?

ha ha ha to nei działa na rynku masowym, nikt sie już takimi pierdołami nie
przejmuje...

teraz podstawą jest cena i zysk, niska cena i jeszcze niższe koszty
produkcji...
Received on Thu Jan 5 07:50:22 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 05 Jan 2006 - 07:51:02 MET