Re: Karta Graficzna GF6200 vs ATI9600

Autor: chemik333 <chemik333_at_wp.pl>
Data: Wed 04 Jan 2006 - 20:13:43 MET

RudeBoy wrote:
> Witam!
> Dojzalem do decyzji zmiany karty graficznej. Nie po to by grac w
> najnowsze gierki a poto, ze potrzba mi zlacza DVI ;)

Skoro nie zamierzasz grac, to nie ma znaczenia co wybierzesz. Zobacz sobie
cokolwiek co Ci sie spodoba i bedzie w nizszej cenie z chlodzeniem jakie
sobie zyczysz. pixelshadery i vertexy sa wykorzystywane tylko w grach.

Tak jak pisalem - bierz cokolwiek.

ps. moze zamiast ew. 9600 zobacz "tansza" jego wersje czyli 9550? - to jest
za DUZO taniej niz 300 zl bo wersje z magistrala 128 bit mozna miec za 200
zl.

ps2. nie patrz co ma wiecej ramu bo to tez nie bedzie mialo znaczenia. wazne
zeby bylo przynajmniej z 64... reszta rybka :)

--
chemik333 @ wp.pl
GG 294840