Karta Graficzna GF6200 vs ATI9600

Autor: RudeBoy <poczta_at_SPAM_BLOKmwds.pl>
Data: Wed 04 Jan 2006 - 15:43:58 MET

Witam!
Dojzalem do decyzji zmiany karty graficznej. Nie po to by grac w
najnowsze gierki a poto, ze potrzba mi zlacza DVI ;)
Z drugiej jednak strony jakiegos totalnego szajsu kupowac nie chce.
Bardzo waznym kryterium jest pasywne chlodzenie. No i magistrala AGP.
Zastanaiwm sie nad:

lub

No i teraz nie wiem :)
Powiedzta mi fachowcy czy lepiej wziasc tego GF6200 no bo ma te
wszystkie Pixel Shaders 3.0, UltraShadow 3 256MB pamieci ale za to wazka
magistrala tylko 64bity!! To moze byc powazny minus tej karty.

Za radeonem przemawia marka no i magistrala 128bitow ale znowu ogolnie
technologia troszke starsza.

No wiec co mi specjalisci doradza?
Odrazu mowie, nie wydam wiecj bo nie ma takiej potrzeby. Byly by to
pieniadze wyrzucone w bloto.

Bedzie to pracowac na plycie z siga.

pozdrawiam

--
RudeBoy Selecta
ASUS K8N-E DELUX + SEMPRON 64 3000+ + 1024MB DDR PQI + MAXTOR 200GB SATA