Re: Padajacy system, potrzebuje pomocy

Autor: LUKY <luky1_at_o2.pl>
Data: Wed 04 Jan 2006 - 16:37:10 MET

Użytkownik <a@b.c> napisał w wiadomości
news:1f5sbje2z43jb.1nzy6xcus6lbi$.dlg@40tude.net...
> Dnia Tue, 3 Jan 2006 17:40:28 +0100, LUKY napisał(a):
>

> Sprawdz czy wywala błąd od razu czy do menu wejdziesz przez np F7. Pod w2k
> problemy ze startem rozwiązywał fixboot z konsoli odzyskiwania ale pod
> winxp podobno robi max sajgon wiec może fixmbr pomoże.

Uruchamiajac da sie wejsc do menu poprzez F8, nawet samo menu sie zawsze
wyswietla ale dalej zwicha...
Fixmbr - to jest to samo co fdsik /mbr?

> Ewentualnie płytka instalacyjna enter->f8->ścieżka+R
No tak ale co dalej... moge zrobic reinstalacje ale znow bedzie to samo.
Dzis sprawdzilem dysk Check Diskiem i zadnych bad sektorów itp nie
ma(znalazl tylko dwa) wiec to chyba nie dysk. Sam juz nie wiem co robic.
Oddac sprzet do serwisu??