Re: Padajacy system, potrzebuje pomocy

Autor: LUKY <luky1_at_o2.pl>
Data: Wed 04 Jan 2006 - 19:58:52 MET

Użytkownik <a@b.c> napisał w wiadomości
news:1lel0l159pvoe.ru7pz7g2c9th.dlg@40tude.net...

> trudno powiedzieć - biorąc pod uwagę że sobie słono policzą to chyba
lepiej
> poszukać wśród znajomych i rozliczyć sie browcami.

No ale komputer jest na gwarancji więc sobie nie policzą ;). A browce wypije
sam ;).
Ale pojscie do serwisu to dla mnie ostatecznosc. Tylko dalej nie wiem czy
problem wynika ze sprzetu czy z oprogramowania. Ten Winxp jest pierwsza
wersja bez zadnego service pack'a I ani II, z tego co sie dzis dowiedzialem.