sb awe 64 - problem

Autor: microb <michal.bce_at_interia.pl.WYTNIJ.TO>
Data: Wed 04 Jan 2006 - 15:19:49 MET

Witam

Mam leciwy komputer, win 98 i kartę sb awe 64 na isa. Po zainstalowaniu
sterowników (ze strony komputer świata) we właściwościach
urządzenia wyskakuje mi coś takiego:
Stan urządzenia: Urządzenie nie działa poprawnie, ponieważ bios w
urządzeniu zgłasza niepoprawne zasoby dla urządzenia (Code 9)
Skontaktuj się z producentem komputera w celu dostarczenia zaktualizowanej
wersji bios-u.

Co może być nie tak? Komputer nie jest mój, a właściciel twierdzi, że
wcześniej dźwięk było słychać. Nie rozumiem o co chodzi. Przecież chyba
bios się sam nie postarzał :-)

--
Pozdrawiam
microb