Re: Polećcie kontroler SATA

Autor: latet <latet_at_latet.pl>
Data: Wed 04 Jan 2006 - 13:30:50 MET

> Ja mam podobny kontroler i system zainstalowany na podlaczonym do niego
> dysku. Wszystko pięknie działa. Jedyny problem jest taki, że podczas
> instalacji XP trzeba wgrać drivery z dyskietki dołączonej do kotrolera.

Kontroler do mnie dotarł.
W pudełku nie było CD z driverami.
Sprzawca bije sie w piersi i ma mi je dosłaś, jednak...
zastrzega, ze nie bede ich potrzebować pod XP, tylko pod 98.

Czy jesli kontroler do nornmalnej pracy pod XP nie potrzebuje
driverow, to mimo wszystko potrzebny jest ten myk z F6 i dyskietką
podczas instalacji Win?

A jak to jest w przypadku kontrolerów na plycie glownej?
Pewnie niektore wymagają F6+dyskietka, inne nie, bo istalator
po prostu "widzi" dysk.
Jak to rozpoznać, tzn. jak ta cecha plyty głownej czy BIOS-u sie nazywa?
Bo jakbym mial kupowac nową płytę, to bym chciał juz taką,
ktora SATA obsługuje bez kuglarskich sztuczek z udziałem czegoś
tak obrzydliwego jak... fuj... fuj... dyskietka 3"5 bleeeeeeeee...

Dzieki,

latet