Re: Polećcie kontroler SATA

Autor: Flagellum Dei <trap_at_for.spam>
Data: Tue 03 Jan 2006 - 20:22:06 MET

Dnia 3 Jan 2006 19:51:24 +0100, Arek napisał(a):

> Czy już może sprawdzałeś, czy dysk podpięty do tego kontrolera, jest jakoś
> widoczny w Biosie?

W biosie komputera ten dysk nie będzie widoczny. Będzie za to widoczny w
wyświetlanym podczas startu peceta biosie/ustawieniach tego kontrolera.

> A może pisze coś w instrukcji, czy można bootować kompa z podłączonego do niego
> dysku?

Ja mam podobny kontroler i system zainstalowany na podlaczonym do niego
dysku. Wszystko pięknie działa. Jedyny problem jest taki, że podczas
instalacji XP trzeba wgrać drivery z dyskietki dołączonej do kotrolera.
Nie wiem jak to się odbywa w przypadku innych windowsów/systemów.

--
Flagellum Dei /Hans nur für alte Kameraden/
flagellum.dei(at)wp.pl