Re: zuzyte tonery

Autor: d'plus <dplusUSUN_TO_at_tlen.pl>
Data: Wed 04 Jan 2006 - 10:04:58 MET

r. napisał(a):
> co zrobic ze zuzytymi tonerami od hp i xeroxa ? mamy w firmie spora juz
> tego ilosc, ktora zawala magazyn. jaki jest tego status prawny ?
> potrzebny jest jakis kwit na to, ze zostalo to oddane do utylizacji, etc ?
>

> pozdrawiam
> r.

jest jakaś tam ustawa ekologiczna, która zmusza do utylizacji iluś tam
procent wagi/ilości sprzedanych podzespołów komputerowych rocznie.
tonery mają swoją wartość - nawet 35-50zł/szt więc wycieczka do skupu
może się opłacić no i tam będą wiedzieć więcej nt. ustaw etc.
nie oddawaj do peirwszego lepszego skupu - w jednym chcieli mi dać za
toner wart 35zł tylko 5zł - tylko czekają nie niedoinformowanych...